be a dork and nothing else.

image75
bild: http://freakoutfalun.blogg.se/

okej innan jag drar och käkar så måste jag bara lägga upp en bild. det är såhär jag anser att killar ska se ut, eller inte alla då men är man lite dorky klädd så går det alltid hem. är man lite dorky över huvud taget så är det ett stort plus. vem gillar dom där dudsen med alldeles för mycket självförtroende och tror dom är sååå snygg? inte jag i alla fall, usch. dom avskyr jag. speciellt när dom inte ens är så snygga som dom tror, då är det bara pinsamt. väldigt väldigt pinsamt. eller varför inte dom dära gangster killarna? dom är ju också så coola och snygga, inte sant? haha nej! verkligen inte.
men i alla fall, dorky = snyggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0