barngeni och en piercad näsa

oookej, just nu är jag hemma hos alexander, vi har spelat "barngeni" jag var bäst. (som alltid) vi käkade lite chirre och saker. david och max skulle egentligen vart med meeen dom är för sega och snuskiga för det, how rude! nu ska vi tydligen ut och hoppa på hans studsmatta, kommer bli kul men vafan jag kommer frysa ihjäl! men however alexandra har piercat näsan :| alexander tränar lite.. hott.

bjuder på en bild på min vän alexandra. hon la upp den här bilder på sidan uglypeople för ett tag sen, jag tror hon blev nöjd med den. med rätt smink och hårfärg så blir hon rätt söt, fast på bildern har hon ju inte piercad näsa.
image78

Kommentarer
Postat av: atena

hahaha så taskigt att skapa en sådan sida xD

2008-02-24 @ 22:34:32
URL: http://jiggy.blogg.se
Postat av: Sofia

haha jamen det är ju kul :D okej kanske inte om man är med själv men.. haha

2008-02-25 @ 00:31:50
URL: http://sofjo.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0