asos

slutade för sisådär en timme sen eller nått, hade först idrott då vi skulle åka skridskor (kanske kommer bilder ifrån det senare) och sen en lektion på en halv timme. ibland gillar man eugenia riktigt mycket!
jag: men vadå, slutar vi nu?!
eugenia: ja? vad ska vi annars göra?

men i alla fall, i kväll ska jag antingen vara med klein eller maggan. det kommer nog bli en rulig kväll vem det än blir med. :) och i morgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra faktist. kanske blir det klein, kanske inte ^^ menee nått vill jag i alla fall hitta på. får ta och höra med fantastiska katten miranda vad hon ska göra, måste ju ha våran filmkväll som vi snackat om i typ ett halv år.

hittade ett x antal snygg klädesplagg på asos.com, gillar verkligen deras kläder, skor, etc. såfort man går in på deras sida så vill man ju (nästan) ha allting! men mest av allt vill jag nog ha det här under, eller det är i alla fall några saker jag vill ha där ifrån ^^




Kommentarer
Postat av: Miranda

var det där någon sorts inbjudan..? ;) haha ja det har ju vart ett snack om den där ariel ett tag nu alltså^^ klänningen och linnet var as snygga :D

2008-02-08 @ 14:42:26
URL: http://mirandainthepark.blogg.se
Postat av: Sofia

mjaa, det skulle ju vart trevligt men jag fick ett samtal vid 6 tiden och nu visar det sig att jag är upptagen i morgon :/ men definitivt nån annan gång :D det måste vi!

2008-02-09 @ 00:32:37
URL: http://sofjo.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0