alexandra är död....

dagen började med att jag gick upp ungeför halv 12 och skulle koka oboy i en kastull. jag gick ifrån spisen för att platta mitt hår, hör att det låter lite "sssss" typ och rusar dit. då hade det såklart kokat över och grejer. fan jag är inte bra med sånt där man måste ha koll på. pappa är borta i 3 dagar så då måste jag laga mat själv.. det första han sa var att inte röra mikron och att hålla koll på det jag grejar med på spisen. det gick ju bra! mikron ska jag nog låta bli tror jag. aja, sen bar det av till lindholmen för att fiska med några snubbar + alexandra. det gick ju ännu bättre, frös ihjäl 50 gånger om.. menee sen drog vi hem till max och david igen där det inte hände så himla mycket.

juste, vill lägga in en tanke åt alexandra som avlidit en tragisk död. gör tyvärr inte mig så mycket för det förtjänade hon! ströp henne, klådde upp henne, skärde henne, körde över henne med en traktor och tillslut brände jag henne på bål.
oja, väldigt tragiskt.......
men i alla fall, efter allt det där med alexandra så åkte hon och david hem till henne och käkade. (den jäveln ska på spa i morgon) jag stannade hos max och hade tanken att svälta ihjäl. men tillslut kommer hela familjen in och säger åt mig att käka så jag hade inte riktigt något val.

ikväll blir en tråkig kväll, bara sitta hemme och nörda mig. det kan ju vara skönt men jag orkar inte, får väl baka eller nått för att sysselsätta mig själv. kanske busringa till alexandra till och med :D
just nu är det outsiders på tv, handlar om sex eller nått. det känns som att outsiders alltid handlar om sex nu för tiden. haha, kul det där med häst grejen som var för ett tag sen. väldigt sjukt men väldigt roligt.

nu ska jag ut och göra ett till försök med oboyen, ciao!


Kommentarer
Postat av: Maggiboy

Fuck alexandra!!!
lycka till me oboyen (Y)

2008-02-25 @ 21:50:30
URL: http://Maggiboy.blogg.se
Postat av: Alexandra

de är inge kul och skämta om döden juu :(
i know u love me bejbi

2008-02-25 @ 22:19:39
Postat av: Sofia

det är inte heller kul att skriva nått till nån som man själv inte är med på :(

xoxo, you know you love me

2008-02-25 @ 22:24:37
URL: http://sofjo.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0