a day in kindergarten

skolan va helt okej idag, hade badminton och jag ägde. ingen större nyhet. efter det hade vi engelska där vi kollade på en bra film som heter dangerous minds. men sen på fritidskunskapen brakade helvetet ut, eller man kan nog kalla det dagis. vårfan klass är dagis aktig ibland. men i alla fall, vi skulle börja ett nytt grupp arbete där man skulle skriva och grejja om fritiden på olika årtionden. och dom som inte fick det år dom ville ha började nästan böla och gnälla som fan, "jag vill inte va med, jag vill inte skriva om nått jävla tråkigt år som jag inte ens vill ha" - okänd person. är dom 16/17 år? skulle inte tro det. inte i huvudet i alla fall. alla började gasta och sen slutade vi. tack gode gud. skulle inte förvåna mig om alla började slåss och dunka varandras huvuden i borden så att dom dog eller om det började regna ner människor ifrån bf07´s fönster.

ikväll ska jag till mormor och morfar, woho.. -.-' iuförsej finns det inget annat att göra ikväll så det spelar väl ingen större roll.
nu måste kila, ska åka in till stan för att bli upphämtad av min morbror och kidsen. hare gött!

image47

slänger in en bild när jag ändå håller på. kommer inte riktigt ihåg vart den kommer ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0