zero julkänsla. tror det aldrig hänt förut.

tänkte ta och skriva av mig lite av den såkallade julen som är om två dagar. vi kan säga såhär.. jag har köpt en julklapp, har inte bakat någonting juligt, julgranen är i huset men utan krimskrams och jag hade mer julkänsla i november än vad jag har nu. jag som brukar vara helt till mig såhär vid juletid. det här suger ju skit mycket. det ända som gör att jag har en liten gnutta julkänsla är nog min ljus stake i fönstret. och det är inte mycket att komma med. det suger att det inte kommer vara snö på julafton i år igen, eller kommer det? vad jag kommer ihåg så kom det i alla fall snö på nyår förra året, lite små mysigt sådär. men det skulle helt klart sitta bra just nu. snö alltså.

nåväl, den kommer antagligen inte komma fortare av att jag sitter och klagar. ska kanske ta och sova nu? vi får se. kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0