mitt 2008.

vad gjorde du 2008 som du aldrig gjort förut? strulat med en tjej, bakat en tårta till martin, gått på en birds & words spelnng, bakat fem minuterskola och jag har aldrig tagit min astmaspray så mycker som jag gjort under detta år.

håller du dina nyårslöften och ska du ge ett för 2009? jag brukar väl inte skriva/säga några nyårslöften i och med att jag aldrig håller dom men man kanske ska testa i år?

vilka länder besökte du? only sweden.. tråkigt nog.
vad skulle du vilja ha 2009 som du saknade 2008? en pojkvän och skor från asos.
vad var ditt största misslyckande? att jag inte tog chansen när den var precis framför mig. det biter en i arslet nu istället.
vems beteende förtjänade att firas? alla mina vänners som stått ut med mig under detta år. och kanske familjens. tackar!

vems beteende gjorde dig ledsen eller arg? hm. kommer faktist inte på någon just nu. eller den jag först tänker på, den som har gjort mig mest ledsen och arg på samma gång är sam. men det är ingen big deal. det är droppat.
var tog det mesta av dina pengar vägen? det har varit väldigt olika. kläder kanske.
vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2008? ja.. i kissed a girl antar jag. hände ju en del saker medans den låter ekade våldsamt i högtalarna..

vad önskar du att du hade gjort mer av?
tränat och köpt kläder.
vad önskar du att du hade gjort mindre av? suktat efter en viss dude. och sen inte ätit så förjäkla mycket snuskig sunkmat.

favorit-tv-program?
the hills, gossipgirl, greys och dh.
vilken var den bästa boken du läste? gossipgirl, kan hända att det är pga att det är den/dom ända böckerna jag läst ut.
vad gjorde du på din födelsedag? den firades med släkt och vänner hemma på odlingsvägen.

hur höll du dig ifrån att bli galen?
vem sa att jag inte blev galen?..
vem saknade du under 2008? äh, a nobody.
ångrar du någonting du gjort 2008? spenderat alldeles för lite tid med alexandra och emma. i alla fall på senaste tiden.
berätta om en värdefull läxa du lärde dig 2008. jag lärde mig att man verkligen ska ta chansen när man får den, inte avvakta och se om det fortfarande är detsamma efter ett år. troligen är det inte det.
lärde du dig något nytt under 2008? det jag nämnde i tidigare fråga. kommer dock inte på nått mer. eller jo! räkna aldrig med att elin hinner med tåget hon säger :)

till sist, välj en händelse som du skulle säga var det bästa under 2008: den bästa händelsen.. hm, den var svår. måste nog säga att spendera tid med mina vänner. men kommer jag på nått annat så säger jag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0