tiden är snart inne.

efter att ha kommit hem runt ett tiden så har jag bara sett på film och sovit ut i två timmar. det vankas för mer film. trodde jag skulle hem till ven vid sex men det förflyttades till sju så jag har några timmar att döda. hur som helst så blir det nog kul där. fast det verkar som om alla är lite seriösa med utstyrseln för ikväll, ja det är ju så att det blir en hederlig slumberparty om jag inte nämnt det förut. miranda verkar satsa på lite siden saker och dom andra vet jag inte riktigt. men jag själv, åhå, jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig. för i och med att jag, för det mesta, inte sover med annat än trosor så tänkte jag bara ta en tröja och typ mjukisbyxor. hm, funderar.

måste ner och ta ut pengar innan jag åker till vendo också. aja, nu väntar en till film och sen ska jag väl börja göra mig iordning. kyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0