och, tillslut, var det bara vi kvar.

då var lindo avklarad. som vanligt gjorde vi inte så mycket, mest chill. spelade lite guitar hero, åt choklad och gick en promenad. i allafall jag och alexander. saaotan va kallt det är ute! nåväl, fick ut ett och annat jag inte visste om grabben. typ som att hans mormor vet vem min pappa är. dom känner tydligen varandra, fett random. kanske lite kul. planen jag och alexandra hade smidit (mission: "missa" sista tåget så vi var tvungna att sova hos alexander) failades ganska hårt bara för att hon ville hem och duscha. hm, snacka om att svika laget.

när jag klev av tåget mötte jag ingen mindre än jonte wikzell, IGEN! på samma ställe jag mötte honom på för typ en vecka sen, två kanske. lite mycket kul. så jag stannade och snackade med honom ett tag tills det vart allt för kallt och det var dags att knata hemmåt. nu sitter jag här frusen som tusan och ska snart byta om till min sköna pyjamas. mumma! men kyss mig godnatt då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0