och jag älskar min bästa vän.

nu har alla sexymotherfuckers gått hem efter en helmysig kväll. det började med att alexandra kom hit, och efter mycket velande fram och tillbaks om pizza så kom mamma och hämtade oss. där kollade vi på lite kläder som man kanske kan ha i morgon. (om inte min klänning hinner komma). sen så när vi ätit så fick vi åkfärd till bb där vi mötte linus, martin och alexander. knallade hem till mig och såg the happening och myste lite allmänt bara. sen var det dags för alexandra att gå hem så då sa man hejhej till den godbiten och hej klädpoker med filmer. men det avslutades när en viss alexander var tvungen att ta av sig något. och jajuste, ett visst ljushuvud åkte på en sak inne så att min granne kom upp och sa att dom inte kunde sova. kul!

aja, dom är borta och nu är jag ensam igen. tråkigt. hm, kanske ska se på film? kanske inte. strunta i allt omkring oss och kyss mig ömt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0