och damp är det ända som existerar inom mig.

pappa vägrar beställa hem kläder från asos pga att han inte vill ha massa reklamsaker skickade till honom. suck. typ dö. mamma var helt okej med att göra det för en timme sen men nu när jag sitter med henne i telefonen och ska skriva in alla fina nummer så är hon skit sur och allmänt bitchig och tvekar skit mycket. typ dö. ännu en gång. det slutar med att jag lägger på luren och inte svarar när hon ringer upp. grejen är ju att jag säger att den som är snäll nog att ställa upp för mig kommer få tillbaks varenda öra av pengarna dom lägger ut efter jul nu. ändå tvekar dom. nått så otroligt stort och äckligt SUCK!

kill me now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0