no, don't even mention love.

julen var bra. fick många fina klappar. en som verkligen är värd att nämna är min audrey hepburn box med sex av hennes filmer. tack mamma! hm, nu när jag ändå håller på kan jag ju säga några till också. hähä. tingeling filmen, hello kitty lippgloss, fixa-naglarna kit, en tvål, underbara rosa tofflor, ansiktskräm, pyjamas, pengar, smycken, kläder, melissa horn - långa nätter och lite annat smått och gott som jag tråkigt nog inte kommer på nu. som alla andra år bar det först av till farmor&farfar (vilket betyder pingis med kusinerna för hela slanten och detta år ingen jul lunch pga en liten brun insident från någon annan sida) och sen hem till mormor&morfar där det var överflödigt med klappar.

little teo fick två kilo godis av mig och syskonen. hans min där var priceless. kommer bilder på det sen. nåväl, efter lite guitarr hero och beställning från asos (YES!) så var vi tvungna att sticka där ifrån pga ett x antal astma anfall, huvudvärk och magont från min sida. sen så idag har jag endast kollat på film, ätit och myst i min nya pyjamas. har den fortfarande på mig. den är fräsch. gick även med den från bällstaberg hem till pappa, dom jag mötte kollade på mig lite konstigt men det göre samma.

aja, nu ska jag inte skriva mer. kyss.


Kommentarer
Postat av: erik,

fräscht

2008-12-25 @ 21:29:24
URL: http://jesuserik.blogg.se/
Postat av: sofia

vet

2008-12-25 @ 21:31:54
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0