ni finner mig i stan med en arg nora.

befinner mig just nu på ringvägen på söder. igår somnade jag till sagan om ringens härliga stämma och vaknade till ett "sofiaaaa!" underbart. idag har vi varit på donken där jag fick springa fram och tillbaks flera gånger bara för att den nedrans tjejen inte kunde fixa fram en ynklig burgare med ost och sallad till teo. och sen så när han väl fick den så var det fel. SUCK! hatat sånt. aja sen så tog vi oss en lång och kall promenad till en lekpark där som sprang och hoppade. sen så begav vi oss hemmåt. har kollat på en snutt av high school musical och sen barbie, just the way i like it.

ikväll ska jag förmodligen vara med dom två a:en. alexandra och alexander. vet inte vad vi ska göra men skit samma. kanske blir kul. men nu säger nora att hon ska skära mig om inte jag knäcker en valnöt till henne så måste sticka. kyss mig helst as hårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0