lördag

igår var elin här och efter en stund kom erik med hans gitarr så hade vi ett gigg, haha. inte riktigt kanske men jag försökte lära mig spela gitarr och sen sonja alden (stavning?)- du får inte på synt. synten klarade jag men gitarrandet får jag nog jobba hårade med. kanske behöver en tooder. får se hur det går. aja runt tolv började jag bli väldigt trött och la mig i soffan och halvslaggade medans dom andra skrev lite med robert, hehe. fick några kuddar på mig då och då men det gillade jag. juste elin fick några nya vänner på fejjan också, she likes it! nåväl, erik drog vid ett och då började jag och elin plocka bort alla äckliga saker och sen vart det stor slaggen.

 
bild ett: elin lär mig hur man öppnar en creme fraiche. hon tror jag är helt okunnig i köket. vilket inte är sant.
bild två: lite cool elin, kanske.

idag vet jag inte riktigt vad som händer skulle kollat bandy med den där jen men det skiter sig tror jag, hehe. men ok det blir kul idag, hoppas jag. nått kanske händer. kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0