järngänget.

idag var det skolavslutning, det betyder inte bara sista dagen i skolan på ett tag utan också att min handledare vi haft genom gymnasietiden ska gå i pension(stavning?). tråkigt. efter avslutningen så begav jag mig för att möta gänget som innehöll vendela, elin, miranda, becca och bp. vi tog oss en sväng till centrum för att kolla på lite julklappar. ps. den där pb är en riktig shoppkille. ds. det var väldigt smockfullt där idag och man såg ganska många man känner och en gång kände. tror jag fick en syn av karro också. hm.

aja, snart kommer elin hit för att hämta kläder och då blir det mer snack om vad som händer ikväll. kommer bli kul, hoppas jag. kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0