im so overpaid.

igår bar det först av till centrum där jag mötte upp alexandra för att köpa lite gotte, sen efter en lång kall promenad så var vi hemma hos emma. där försökte vi hitta på nått att göra, fick tag på patrik som gärna ville leka lite. vi åkte alla hem till oskar där det var lite folk. där gjorde man väl inte så mycket, spelade tv spel, kort, lyssnade på musik och åt daim. men det var skönt med vämre. sen åkte jag och alexandra hem till mig och "kollade" på arn och skickade lite sms, hah. kinky vill jag lova. vi somnade vid halv tre, tre någon gång och vaknade vid elva. käkade lite frulle och sen drog hon hem.

idag runt åtta ska jag in till stan för att sen i morgon vara barnvakt. kommer bli kul. jävligt lättförtjänta pengar också, vilket man gillar. alot. men kyss.

ps. hatar när sophia får sexton tusen kronor för att hon vart påkörd förra året i spanien. gå och dö typ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0