gone, go away.

nu har pappa t åkt till norge så kragsta lägenheten är endast min för veckan. wiwo. för en halvtimme sen visade han mig hur man satte på diskmaskinen men jag kan inte påså att jag kommer ihåg mer än att man skulle ta bort plasten runt omkring driskklumpen. hm, borde nog plugga lite nu, har samhällskunskaps prov i morgon som jag inte läst ett dugg av och sen så ska jag göra några frågor till naturkunskapen. make my day genom att helpa me? skulle vara döschysst(stavning?). ven kommer hit vid sex tiden också, hon får nog göra min naturkunskap. hähä. sen så får man mer fint besök i veckan, kommer bli kul. slå en pling om ni har lust att delta i big brother huset för en dag.

pluggtjej91 anlände i mitt sinne nu så kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0