give me heeelg!

idag var inte min dag, eller den började bra men sen vart jag bara äckligt grinig. aja sånt händer. längtar tills i morgon då det blir elin kväll :) ja.. chips&mjölk. för hennes del i alla fall, jag tror jag väljer nått lite mer orginellt än mjölk till chips. kanske hyr nån film också, återstår att se breeeee.

ska väl sätta igång och plugga snart också, suck. må bra in my assss! fattar inte varför vi valde den kursen. hm, lätt att vara efterklok. efter plögget blir det i alla fall ett varmt skönt skumbad. som jag längtar.
kyss mey ömt men ändå stenhårt.

Kommentarer
Postat av: elin

ser fram emot det, och för din del kommer det också bli mjölk&chips hurru :) du kommer inte undan

2008-12-04 @ 22:50:19
URL: http://pyrodahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0