gillar när vi kommunicerar på msn med citat.

sofia sandahl ﺕ säger:

det här är exakt som heidi och lauren i the hills

sofia sandahl ﺕ säger:

jag är lauren och du är heidi, glassen och pengarna är spencer. vi kommer inte kunna gå tillbaks till det som vart om du inte går och köper glass till mig

tomtemor92 säger:

men..

sofia sandahl ﺕ säger:

"it's all about forgive and forgett. so i do, i wanna forgive you.. and i wanna forgett you"

sofia sandahl ﺕ säger:

-Lauren Conrad, The Hills



tomtemor92 säger:

jag säger som coach whitey i one tree hill "i wont do this alone, this time i want you becide me to this trip to ica because in antoher ways i cant be your friend"

tomtemor92 säger:

- coach whitey 94 år


Kommentarer
Postat av: Vendela

eh om du inte förstod det så var mitt citat lite hemmagjort hehe

2008-12-18 @ 20:52:02
URL: http://wendelaa.blogg.se/
Postat av: sofia

jag förstod.

2008-12-18 @ 20:53:03
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0