gillar att kunna diskutera sånt här med erik.

sofia sandahl ﺕ sa:

jag kollar på twilight, eller jag tog en liten kissa-och-skriva-till-erik-paus

erik, säger:

ÅH

erik, säger:

såg den nyss :)

sofia sandahl ﺕ säger:

nyss? :-O

erik, säger:

HAN ÄR SÅ JÄVLA SNYGG

erik, säger:

ja, på bio med hannes och emma i stan för typ en timme sen:P

sofia sandahl ﺕ säger:

JAG FÅR FAN ORGASM AV ATT BARA KOLLA PÅ HONOM

erik, säger:

mm

erik, säger:

*dr

sofia sandahl ﺕ säger:

gillar stenhårt

sofia sandahl ﺕ säger:

sen så är hon inte heller sådär jätteful

erik, säger:

nej, men jämfört med honom är hon nästan lite plain :P

sofia sandahl ﺕ säger:

haha jo

erik, säger:

men alltså, det som gör filmen bra är de snygga människorna

erik, säger:

inte storyn

erik, säger:

så mycket

sofia sandahl ﺕ säger:

faktist

sofia sandahl ﺕ säger:

skulle det vara fula människor så skulle den inte alls vara lika bra tror jag


Kommentarer
Postat av: erik,

haha, bra stjärnsyster!

2008-12-23 @ 18:59:27
URL: http://jesuserik.blogg.se/
Postat av: sofia

underbart!

2008-12-23 @ 22:20:21
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0