fredag&lördag.

igår kom hannes, erik, mirandha, elin, vendela och jenny hem till moi för lite chillikrök. men eftersom att planerna inte riktigt funkade som vi trott så kan man säga att det vart lite småtråkigt. vi drog oss till tåget som förde oss till sörgården där det var fest men väl där kom vi inte in, eller halvt. halva gänget. när vi väl kom in helt så skulle alla ut om en kvart, suck. vi gick ut igen och drog hela gänget plus tre till och minus jenny hem till mig bara för att. vart lite mackor, tv:tittande, musik och snack. småkul. vid ett drog väl dom flesta hem, förutom mirandha, erik och miranda som sov över. nåväl, imorse gjorde jag vofflor (jag är gryym!) till mig och erik eftersom att ena miranda dragit hem och den andra låg och sov.

idag/ikväll ska jag till frösunda och hem till lilla hagge på minijul, mysigt! hoppas man får nått användbart, haha.

ps ett. vart lite eddie angelin snack också. ds.

ps två. kan hända att jonte tvingade mig att supa med barnen wikzelll nån gång nästa vecka just för att karro ska få se mig full, haha. ds.


Kommentarer
Postat av: karru

haha! jag gillar min lillebror ;D

2008-12-20 @ 21:19:39
Postat av: mirraan

hahaha fyfan en eddie angelin

2008-12-21 @ 02:07:11
Postat av: sofia

karru: haha jag också :D



mirr: eddie gillar typ dig..

2008-12-21 @ 02:15:47
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0