för att summera(?) helgen hittills.

fredagen spenderades hos vendela med god-som-fan-mat, singstar, pyjamas, en timmes ensamhet och några najsiga töser.

lördagen spenderades först hos vendela (sov över), hem till farmor och farfar för att fira den sist nämde och sen susa iväg till nova där jag, troget fan som jag är, kollade på birds & words. dom var bra som vanligt och efter en stund där så drogs det hem till hannes för efterfest som dom så fint ville kalla det. fotboll på tv i ett rum och i ett annat var det en kamin (kabin?) och soffmys som gällde. självklart valde jag att bosätta mig vid elden. har btw fått ett nytt nickname, sandy. tack toater. nåväl, åkte hem pga att jag var dötrött men dock gick det över nu. suck.

aja ska kolla på film eller nått nu. kyss mig för en trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0