en del av min skolvardag.


fina gänget man hänger duktigt med i skolan.


ja jag är blekvit. kanske ändras lite efter julafton då man har lite cashflow. hoppas.


en sjungande anna i rampljuset.


krälarn. höjningen tog hon på stort allvar!


sötis :)


mästerverk av mig och emma, mycket tjusigt!

vi slutade en timme tidigare idag i och med att vi inte hade matte, såå skönt! därför fick vi lite tid vi inte visste vad vi skulle göra av. ja ni ser ju på bilderna vad vi gjorde, + massvis med dansande/shakeande(stavninga?)/krälande. mycket kul :)

Kommentarer
Postat av: Emma

YOUTUBE, som vissa vet så är jag nöjd.

2008-12-18 @ 18:04:04
Postat av: Anna

Hm, finns inte mycket att vara nöjd över Emma, så är det!

2008-12-18 @ 23:29:57
URL: http://annaademyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0