är det nu det är nyår eller?

igår tvingade jag migsjälv till sömns. har aldrig hänt förut men nu fick jag panik så jag verkligen t v i n g a d e mig själv. helt otroligt. aja, vaknade av att min mobil ringde. bästa vän c stog det på rutan. ganska bra att väckas nu för jag vet inte när jag hade vaknat annars. klockan fjorton fyrtiofyra går tåget som jag ska med elin mot sollentuna. sen så ska vi hemmåt igen och fixa oss för tills alla kommer.

ehm panik, MIN KLÄNNING HAR INTE KOMMIT ÄN! fanfanfan. får ta och leta upp nått hos mamma. faaaaaaaan. jag vet inte vad jag ska ha för skor, jag vet inte hur jag ska ha håret och jag vet inte vad för klänning jag ska ha. känns helt ok eller? hm, aja. ska in i duschen nu så kyss.

Kommentarer
Postat av: vendela

Du hittar någontig att ha på dig och om det är till någon tröst så är du så jävla snygg att du kan gå klädd i vad som helst ditt fejs bär upp det <3

2008-12-31 @ 14:31:24
URL: http://wendelaa.blogg.se/
Postat av: karonie

gott nytt år stumpan! ;D lyckat nyår? detta år får vi ju faktiskt stämma massa dejter ialf! ^^ kizz&hug

2009-01-01 @ 18:05:35
Postat av: sofia

karonie: gott nytt på dig själv göllet! :D nja sådär, eller det vart bättre än förra i alla fall ^^ jaaa, dejt-buddie09. pöss!

2009-01-01 @ 20:57:22
URL: http://sofjo.blogg.se/
Postat av: karonie

:D okej, haha ja nyår är ju som det är ^^

absolut :D puusss!

2009-01-01 @ 22:07:32
Postat av: karonie

:D okej, haha ja nyår är ju som det är ^^

absolut :D puusss!

2009-01-01 @ 22:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0