westcoast

   

när man inte hade något att göra så sysselsatte jag mig med att sminka anna och måla naglarna på nora ^^


en kväll fick man göra sina egna pizzor vilket var ruuligt


en annan tråkig dag såg jag cp ut för att jag färgade mina ögonfransar


..oooch senare mina ögonbryn ^^

  
vi spelade minigolf och jag var absolut bäst!
psst, jag har köpt nya gummistövlar, man ser dom inte så bra på bilden men dom är vita med blommor på, söta :)
  
  

okej jag tror att den här bilden kräver en liten förklaring ^^ vi satt i bilen utanför elgiganten och då hade jag tråkigt så jag hällde vatten på simon i skrevet så det skulle se ut som att han hade pissat på sig, och sen skulle han och adam gå in och fråga vart toaletten var, haha riktigt kul om man var på plats!


i annas nya rum fanns dom här fina tabeterna, det är alltså hjärtan där det står massa söta saker i, i loved them! :D
det gjorde inte hon så hon ska ta bort dom..


hon är allt för söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0