kram

kul dag det har varit då, suck. drog ut och träffade tobbe i 1½ timme alldeles nyss, höjdpunkten på hela dagen om man säger så. vi pratade lite om hans karriär som komiker och sen att han ska köra en liten sångkarriär på sidan om. han är kul.

tobbedom är inte så smarta för dom frågade mig massa dumma frågor om vad en kontinent är och massa..
jag - haha okej
tobbe - du vet vad det är va?
jag - ja det är klart!..
*tystnad sen skratt*
jag - jamen det är väl typ som ett landskap
tobbe - okej vi lämnar ämnet!

okej jag har aldrig påstått mig vara smart på länder och all geografi skit, har jag det så var det nog en ren lögn. hur som helst så ska jag leta upp någon film som my friend ska ladda hem till oss i morgon då han säger att det kommer bli regn, något förslag? jag ska nog sova nu för mitt internett spökar härligt mycket, pysshej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0