sista dagen på mitt sommarlov

idag har jag varit med alexandra, vi skulle bowlat med martin och alexander men nej det gick inte för sig så då bestämde vi oss för att åka och fika på macken. men neej det gick inte heller för sig för dom ville åka cross i skogen i stället.. hm tänkte vi och bestlöt oss för att vara med marcus i stället. det gjorde vi. vandrade dit ifrån ormsta station och bestämde oss för att plocka lite hallon till pojken. en karatespark från alexandras håll och läppglans påstättning (inte bokstavligt..) senare så var vi framme. vi hade lite svårt att hitta på vad vi skulle göra så vi bestämde oss för att åka ut på en tur med hans epa, lite krångel eftersom att den knappt hade bensin, den var inblockad av en annan epa som han inte hittade nykeln till, han var lite butter och lite annat skit. men det löste sig tillslut för att duktiga alexandra hitta nyckeln och kom på ett fiffigt sätt att fick upp bensin hålet med mitt hårspänne. smart! sen rullade vi iväg till macken för att tanka och sen till lilla my, PIZZA! mmmm. eller det vart ingen mmm:ande efter då jag var helt spyfärdig.. sen så vart det lite kläd hämtning hos jossan och sen straight home.

just nu sitter jag och försöker trycka ner spyan som känns komma upp samtidigt som jag kollar på historien om liz murray som är på 5:an. den är bra, jag gråter så den är sorglig också.. åh efter den här filmen så ska jag inte gråta mer. jag är så otroligt trött på den, okej när jag har druckit så kan jag inte hjälpa det för då gråter jag för allt och ingenting men annars. i ett nyktert tillstånd. no more grying. jag är ingen vekling så jag kommer klara det. ända sen jag såg the holiday för första gången så har jag sagt så till mig sjäv, det har inte gått så bra hittills men det ska ändras. det måste ändras. jag har ingen att gråta över längre. åhnej nu forsar tårarna ner igen, alltså pga filmen.

jaja, inget mer snyfftande för min del men however. jag ska sova nu, eller okej inte nunu men snart. efter filmen om jag kan. ååh jag vill inte till skolan i morgon, vet inte var jag ska ha på mig eller någonting. kysshej <3


ps. du är så otroligt söt.. ^^ ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0