rubrik

hellu peeps. så igår var jag och linnea som sagt på jakt efter något party, det var utan framgång så vi knallade (halvt sprang, haha) ner till ica där vi hyrde älsklingsfilmen förtrollad, köpte godis och ben&jerrys :) vi började också kolla på smala sussie men var dock allt för trötta för att kolla klart på den. det vart en trevlig kväll fastän den inte vart som vi planerat. idag har jag inte gjort någonting hittills förutom att kollat på flera avsnitt av hogan knows best på mtv, vaknade vid elva och sendess har tiden gått otroligt långsamt. jag var taggade på att bowla idag men det gick icke för sig, alexandra ska på kräftskiva klockan fem och alexander ska bort och käka. hm, attans.

nu ska jag sätta igång med städningen här hemma och sen planerna för kvällen blir nog att vara med linnea, ännu en kväll med sikt mot party. höhö. jag hade planerat att kanske kolla på film med alexander och martin men nej, det sprack. jaja, hejdåhejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0