pillow fight

tjaba tjena hallå, det heter så!
ikväll var jag, som jag tidigare nämnde, i lindholmen. först hos alexander en stund och sen begav vi oss home to martini där vi käkade chips, kollade på hem till midgård och sunes sommar, gick igenom hans alla kläder, mobbade/slog/bråttade ner alexander som satan, hade kuddkrig, kolla på hans sköldpadda och sånt mysigt. det visade sig bli en väldigt lyckad kväll trotts allt :)

på min 10 minuters väg hem så kom jag och tänka på att jag måste göra ganska många saker i morgon.. och nu nämner jag bara dom viktigaste: duscha, raka benen, välja kläder, packa, handla, äta, gå till banken och sen förhoppningsvis fixa dricki tills i morgon kväll. jag hoppas jag hinner med allt, vet inte riktigt vilken tid jag ska till axi men det löser sig nog ^^
en sak jag också kom på var att jag saknar alla mina kompichar, alltså girly friendsen som alexandra, emma, miranda, vendela etc. it totally sucks. ohwell nu ska jag nog sova så att jag orkar med morgondagen, tror att banken stänger vid 3 så innan det måste jag ner dit. suck muck tuck. jaja, ni får sova så gott peeps, kysshej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0