"nu när vi ändå pratar om färg så vill jag säga att jag inte gillar hiphop"

igår var jag på nordens ark och det sög pung. jag var allmänt bitchig pga my mensivärk, men sånt gillar man. ibland. vandrade runt där i typ  fyra timmar för att se på några jäkla fula djur och äta lite. hate it. det regnade hela dagen igår och halva idag, det sög ganska rejält. har underhållit mig själv med att se den bästa filmen jag vet för tillfället - förtrollad. i lolololove it baby. jag har en tråkig nyhet att berätta för er där ute.. min vän alexandra kommer inte komma till mig, jag upprepar hono kommer inte komma till mig. hon ska på släcktträff men när jag kommer hem ska jag vara med henne varje varje varje dag. det gillar hon.

jag kanske ska till göteborg i helgen för att förhoppningsvis få det lite roligare eftersom att teo, nora, etc. åker hem i morgon. jag är lite tom på ideér vad jag ska skriva om för det händer i princip ingenting här just nu och har inte heller gjort det på hela tiden jag vart här. hade ett samtal med alexandra över en timme idag och det var såå totally skönt måste jag medge. har inte träffats på mer än en månad och jag saknar henne nått så otroligt mycket. men men ni får ha det så bra, pusshej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0