länge leve susanne!

det är inte okej att jag vaknar mellan tolv och två nu när skolan börjar snart, ska börja sätta klockan på nio eller nått. en till sak som inte är okej är att jag skulle ner till banken idag för att fixa mitt kort, dom stänger klockan tre så det är kört. suck. idag klockan fem ska jag, likaså några till töser, hem till saffie och fira hennes 18-årsdag. grattis! :) vet inte hur länge man blir där men det ska bli kul att träffa alla.

åhåhåh, ge mig fredag! alla planer och snack om det igår gjorde mig så otroligt taggad. give me! aja.. nu ska jag väl gå och se om det finns någon mat i huset. eller vi har faktist börjat ha god mat här nu när susanne, för stunden, bor hos oss pga att hon hade en vattenskada i sitt badrum. toodels!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0