kul med sömn

hellu hunnys!
igår gick jag och la mig vid elva tiden och trodde jag skulle slockna direkt, men neeej. jag försökte räkna får, kolla på en prick hela tiden, sa till mig själv flera gånger "sov sofia sov", gick upp och drack (självklart spiller jag ner hela mig själv), gick på toa flera gånger om och massa andra saker. jag kunde verkligen inte sova, vet inte varför. jag somnade först vid fyra och då sov jag sammanlagt i tre timmar inatt. gick upp klockan sju för att det var äckelskola.. suck. visst var det helt okej med tanke på att man träffade emma och anna som är totally crazy! ååh, måste bara bertätta en as äcklig sak! (nu kommer det emma..) vi hade 1½ timmes rast så vi satte oss på favoritbänken och påhittiga som vi alltid är så tänkte vi att vi skulle sätta fast en fem krona med tuggummi och sen se om någon försökte ta upp den. självklart gjorde ingen det.. whats wrong with people? emma går fram och kollar om man ser att det är tuggimmi under och jaaa, det gör man självklart. så hon tar loss femman och tar i annas tuggummi med fingrarna! usch emma, inte okej! snusk!

fick nyss ett brev där det stod att det var till sofia sanfahl, haha lite lustigt. nu måste jag packa för mamma kommer snart och hämtar mig :) kysshej!


Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAH,ibland sofia asså hahaha, stackars Emma nu måste hon ju skämmas!

2008-08-25 @ 17:36:24
URL: http://annaademyr.blogg.se/
Postat av: sofia

nejdå, snuskungen kommer gilla det :)

2008-08-25 @ 19:00:28
URL: http://sofjo.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja men tja allihopa! Här är äckel Emma som plockar andras tuggummin ;) haha :D

Din jävla ljugpotta, de va visst någon som tog upp den!! EFTER ATT JAG HADE FIXAT DEN!

Så det var min förtjänst!

2008-08-25 @ 19:37:24
Postat av: sofia

men det räknas inte för då satt den inte fast!

dra åt pipsvängen..

2008-08-25 @ 19:51:57
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0