jag sökte dig och fann mitt hjärta

hej lovers!
igår bjöd jag hem vendela på filmkväll hemma hos mig för att jag hade sååå tråkigt. det utökades så mikaelak och elin joinade :) först satt vi bara och snackade skit on my room och sen gick vi ner till ica för att köpa popcorn och läsk, seen kollade vi på dagboken eftersom att mikaelak inte hade sett den. det var länge sen jag skrattade så mycket på en film, det låter hemskt jag vet men jag skrattade faktist mest åt vendela som satt och bölade i min soffa. såg faktist ganska mycket kul ut. + att jag inte var ensam, elin skrattade också ganska så mycket med mig! dom drog hem med sista tåget medans vendi som hos moi. jag somnade vid tre medans hon satt uppe och kollade på marie antoinette hela natten. vaknade väl sisådär vid halv ett då klockan ringde och vi skulle göra iordning oss för en tur till täby. hon skulle köpa fisk med fanny som skulle möta henne där medans jag skulle träffa anna och emma :) efter lite chitchat på donken skulle vi alla åt olika håll. träffade även emma axh där som jag inte sett på ååååååår! eller i alla fall månader.. det var ruuligt.


nu ska jag kolla på the hills, sen äta och senare ikväll möta upp vendela, elin och fanny i centrum. tror vi ska till fjärilsudden och picknicka, mys!
jag älskar min nya bakgrund, den är inte så stillfull men den är så söt så den får vara kvar tills jag tröttnar ^^ ohwell, löva ya. kiss kiss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0