"jag skriver det med rosa penna för då kanske du tycker det är lite roligare att läsa det"

ja hej!
jag befinner mig on the westkust i hamburgsund i tegelstrandmakrillberget, det är ganska mysigt när det inte öser ner regn och blåser så hårt att huset nästan blåser bort. det gör det just nu, suck.. har haft några soldagar så jag har fått lite linjer efter min bikini trotts allt, WOHO! my brother och (förhoppningsvis) alexandra kommer om precis en vecka och jag kan inte beskriva hur mycket jag längtar! vi har inte åkt ut på någon ö än så det får bli när ni anländer ;D komkomkom!

haha måste berätta en otroligt rolig sak som min lilla kusin nora sa till teo när han ligger på marken för att simon råkat ta upp foten när han kom springande emot honom så att den kom på hans snoppi.
"lilla gubben, hur gick det med snorren" ahaha kanske inte låter så kul men jag vek mig av skratt!

nu vet jag inte riktigt vad med jag ska skriva, ni vet att jag lever i alla fall ^^ haha. ni får ha det bra för nu måste jag käka och sen kolla på ännu mer film. man kan inte göra så mycket annat tyvärr.. eller vi spelar ganska mycket uno men det är lite jobbigt när man vinner hela tiden. moaha. nejmen ja.. ha det bra där hemma eller vart ni nu är. pusshej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0