jag hatar getingar som tänker bygga bo i handskar

hej.. den här dagen har varit bra fram tills en sak..... jag, emma, anna och lite tessa gick runt och shoppade lite i (täby) centrum för anna skulle bränna av dom tvåtusen kronor hon fått av sin far tidigare idag. vi gick in på bianco där jag såg ett par aaaaas snygga handskar som jag snabbt sätter på mig och dreglar lite över, ska sätta i andra handen för att klappa lite åt emma. fråga mig inte varför, ibland får jag sjuka idéer. jag känner att det sticker till som fan och försöker i all panik att ta av handsken samtidigt som jag säger "aj aj aj aj" om och om igen. jag försöker att inte gråta eftersom att det skulle vara lite pinsamt + att jag lovat mig själv att inte göra det något mer. dom båda vänder ut och in på handsken när den är av för att se vad det var som stack mig, DÅ VAR DET EN JÄVLA GETING SOM TÄNKT BYGGA BO ELLER NÅTT JÄVLA SKIT MED RUMPAN UPPÅT OCH BARA LÅG OCH VÄNTADE PÅ ATT NÅGON IDIOT SOM JAG SKULLE STICKA NER HANDEN! eller egentligen.. hur skulle jag kunna veta att den låg där? det är ju inte varje dag man är med om nått sånt lixom. men vet ni hur ont det gjorde? jag har aldrig någonsing (kanske?) blivit geting stucken förut, jag har klarat mig utmärkt och trodde att det skulle fortsätta så men nej. hoppas smärtan går över snart för jag orkar inte mer. hatar getingar. ska döda varenda en jag ser från och med nu. dom kommer bli min värsta fiende och dom ska dö. fast ändå är hela grejen lite komisk också ^^ gillar att anna har 14 myggbett och att man själv inte har några (:

smärta åt sido.. (försöka går ju)
jag köpte ett par skor från tiamo, ett linne från zara, trosor från gina och nagellack från depend. kommer antagligen upp bild snart men just nu orkar jag inte. nu ropar mamma att det är la food, smell ya later bitches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0