inte okej.

då var den kvällen avklarad, pjuu. i början var det lite allt för torrt då alla bara satt och pratade lite med några pinsamma tystnader, jag tyckte det var allt för pinsamt så jag sa snabbt att jag var kissnödig så jag kunde komma där ifrån och tänka ut nått smart och kul när jag kom tillbaka. det gick inte alls, min hjärna var tom. men sen när alla började bada hände det grejer och folk rasade in lite titt som tätt. jag hade bestämt mig att inte bada men finns det ett as vid namn william i närheten så kan det bli svårt. han puttade i mig med kläderna på med andra ord. då var det bara att dra av sig klänningen och gå runt i trosor och bh som jag pinsamt nog gjorde, vad tänkte jag med?! lite okul såhär dagen efter och höra allt man gjort av människor. den som terrar mig mest är han lilla linus som var så tråkig igår. jag och jenna försökte intensivt med att få honom glad. han fick välja musik, han fick smaka dricka, vi tänkte leka någon lek men neeej den killen är bra kräsen alltså. men han fick fart i baken då när han gick efter mig och sa att min bh var grön. inte kul alls. eller han var väl inte den ända som höll på så men det var han som höll på allra mest. suck.

det hände några ajabaja saker som jag inte tänker gå in på riktigt nu men jag kan säga en sak som chockade mig rejält! :O emil scullman röker, någon annan än jag som inte visste det?! jag var stum när jag såg det, haha. det vart ganska sent igår och dom sista drog väl runt tre, halv fyra i think. töserna och jag som sov över där somnade typ fem eller nått, man är riktigt slut idag kan jag säga. åkte och käkade en pizza med johanna och nu sitter man här hemma, dricker pucko och är på topp. jag måste ringa vendela typ nu för jag ska träffa henne och miranda nere i centrum om en halvtimme, kommer bli kul. vi ska "prata gamla minnen" som vendela sa så fint. ikväll vill jag bara vara hemma och ta det lungt känner jag, ska vara hos några jag förhoppningsvis ska jobba hos i morgon klockan tio. suckamucka. nej nu ska jag snygga till mig lite och ringa bruden. kysshej!

Kommentarer
Postat av: en icke-rökare

jag röker INTE! sluta ljug

2008-08-17 @ 17:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0