im oooout

hejejejejej.
dagen har varit bra men väldigt väldigt seg. åkte tåg med långa, jag menar verkligen långa (smala), jonte idag vilket var najs. en sak som var no najs var vår första riktigt mattelektion på ett år, man känner sig ju helt dum i huvudet när man inte ens fattar det mest simpla sakerna. men det är kul. vi slutade vid ett tiden eftersom att vår lärare var sick, thank good. så hem far jag med en jivla fart. menar det verkligen, var hur kissnödig som helst och småsprang hela vägen. tiden gick så långsamt den bara kunde och tillslut vart den så mycket att det var dags för mig att börja packa för färden till padre. nu är jag mätt och har allt för ont i magen, men det är okej. ska snart gå och möta linnea för en förhoppningsvis galen kväll. någon som vet om det händer nått ikväll btw? ohwell, hör av er om ni vet nått :)

KYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0