ikväll kanske det blir hockey..

god morgon! hm, kanske inte ska säga det såhär dags i och med att nästan alla är i skolan och gick upp för några timmar sen? hur som helst så stannade jag hemma ifrån skolan idag pga att jag inte alls mår så toppen som jag brukar göra. idag ska jag endast ägna  mig åt att kolla på favorit filmer och försöka uppdatera mig själv i alla tidningar, kommer vara så skönt. ikväll blir det maybe hockey för min del, djurgården mot nått lag ska tydligen spela här i lilla vallentuna. grejen är att jag ska gå med simba, mamma och sara. den sista nämnda kommer antagligen gå till någon liten kompish hon hittar där och lämna mig ensam med familjen. kul. får komma på nått smart.

ohwell, nu ska jag kolla på filmit. kyssehej <3
/tima


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0