heidi montag



hon ser så otroligt annorlunda ut nu än vad hon gjorde i början av the hills. här ser ni både före och efter bilder på hennes kropp och face. personligen tycker jag att hon såg så mycket bättre ut på förebilderna, då såg hon sprallig och glad ut medans hon nu ser ut som en docka. nej usch, me don't like. visst alla har skavanker man vill ta bort men hela kroppen är väl att ta i lite? jag tycker på nått sätt att hon är snygg, vet inte om jag är ensam om det men så är det. eller.. hon är sådär fulsnygg som jessica simpson. och hon ska inte satsa på sin sång karriär! punkt slut.
nej man borde kanske ta och sova nu, kisskiss <3

ps. jag vill ha fredag nu. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0