zombie

gårdagen vart inte alls som vi hade tänkt. i sista minuten så kunde vi inte vara hos linneas kompis så vi skulle antingen in till stan eller till nått ställe som låg en och en halvtimme eller nått. delemat var bara att dom som hade det dära längst borta var as snygga medans som i stan var lite mindre.. men vi tänkte till och vi skulle aldrig hinna till längrebort stället för vi åkte hemmifrån typ halv tio, so stan it is. trodde vi. när vi sätter oss på tåget så säger madde och hennes syrra att vi ska till sollentuna istället. great. tessa kände tydligen några som skulle vara där och vi trodde det skulle vara värsta partyt som man kunde spåra på totalt. men nej. det var med som en chillkväll där och lite halvt mycket tråkigt folk. det roliga började väl när vi spelade ölspelet, jag hade aldrig kört det förut så det var något nytt. klockan blev ett så jag och linnea bestämde oss för att göra ett försök på att komma hem för det var no nice där. dom kollade bussar till oss och när vi skulle gå till stationen så visste ingen vägen, toppen! jag coh linnea tog en jävla spurtning mot en buss station vi inte ens visste var den låg. ensamma i sollentuna. det kom en bil som vi kunde fråga om vägen och det visar sig att vi ska över en jävla 3546 meters bro för att komma dit. åååh, ännu mer springande.

när vi tillslut kommer dit så var det inte alls till stationen vi skulle utan det var till någon annan väg.. SUCK! vi hoppade istället på bussen som gick till centralen och flyt som vi ibland faktist har så var det till den vi skulle bytt till om vi hade följt busschemat. haha yes. på centralen var det ett cp som gick fram till en snube som tydligen kollade på honom, helt stört. han skrek "VAFAN GLOR DU PÅ MIG FÖR?!" och "gör du det en gång till så klippar jag fan till dig asså" och trodde att han var såå tuff.. det värsta var ju att jag först trodde han skrek på mig, jag var verkligen as rädd. okej inte för att han var så mycket äldre än mig men han såg verkligen ut som en sån som letade bråk. äckel. nemen fyfan vilken kväll. vi kom hem klockan tre i alla fall och sen var det total stenhård sovning.

idag ska jag kankse bowla och sen ska jag äta middag med susannes barn och hela alltet. kan bli trevligt. dags för mat, toodles <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0