FRIDAY!

godmorgon folket. just nu ligger jag i min säng och kollar på rachel ray, orkar verkligen inte gå upp. den här natten var den värsta på länge. jag kunde inte somna föräns vid tre och vaknade sen lite så och då för att mitt öra dunkade som satan och gjorde allmänt ont, tror jag åkt på lite öroninflammation. FINT! men i wonder.. är det möjligt att bara få det i ett öra? alltså låter inte det lite väl mycket mysko? jag har då aldrig hört talas om det i alla fall, hm.

just nu är jag sjukt otaggad på att parta ikväll men det lär nog ändras later on! jag måste åka hem till mamma för att välja kläder tills ikväll också, kanske till och med måste ha kläderna som ligger hemma hos alexandra, eller låg dom hos emma kanske? hm, får ringa to them. kyss <3

Kommentarer
Postat av: Emma

heej babe :D

såklart man kan ha det på ett öra

2008-08-23 @ 10:48:55
Postat av: sofia

men det låter konstigt.....

2008-08-23 @ 14:44:00
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0