beroende?

kom precis hem ifrån en liten promenad med linnea för att lämna tillbaks filmen vi lånade igår. planerade också lite tills ikväll och sånt ruuligt. jag har fått klädproblem och upptäckt ett beroende. cola light. pappa köpte hem fyrpack igår, jag drack upp en igår och en idag. + att jag köpte en flaska när vi var nere på ica nyss. bra eller inte bra, i don´t care det är alldeles för gott för att skitas i! i love it, give me more.

heh.. okej nu till nått helt annat. jag vet inte vad jag ska ha på mig ikväll och jag vet inte heller om jag ska platta håret eller inte. det är tufft. fan vad jag skulle vilja ha på mig kläderna jag hade igår, haha. nej jag tror det lutar åt legins och linne som kjol med någon liten t-shirt. kommer se ut som skit men jaja, sånt gillas ibland. får väl sätta igång hjärnan och slita ut nått att ta på mig. om jag har tur kanske jag kan få låna nått klädesplagg av linnea? hihi
kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0