ännu en kväll som inte var okej

god dag.
två brutna naglar, rivmärken på handen och marcus garage nyckel i min ficka senare.. gårdagen var kul men jag tror inte att jag är gjord till att dricka, bara massa minnesluckor. hatar dagen efter så man får höra av alla vilka pinsamma saker man gjort. en bra sak är ju att jag inte har huvudvärk. men, nu ska ni få höra! någon snodde saker ur elins kyl. räkorna som dom skulle ha på hennes kräftskiva ikväll är gone, samma sak med mitt vin :( när jag gick och kollade lite i kylen med någon så kommer elin där "nej sofia du har redan förstört mycket." jaha oj förlåt. bortsett från saker som försvann så var det kul folk där, ganska mycket folk också. snart, om bara några minuter så ska jag åka iväg och jobba, dvs barnvakt. det kommer ta typ en timme tills jag är framme, fan va tråkigt. jag kommer somna på bussen, ååååh vad jag inte orkar! men jag får pengar och det behövs ganska rejält mycket kan jag säga. och sömn, mmm ge mig sömn. somnade mellan fyra och fem, vendela kommer in och väcker mig och miranda som sover där uppe på en soffa vid tio för att hon inte kunde sova, OFC!

hm, måste byta om och försöka snygga till mig lite. suck. wish me good luck! <3

Kommentarer
Postat av: kakis

haha stackars liten! hörde liten om dig igår från en bekant..x) om du minns? haha

2008-08-23 @ 19:37:38
Postat av: sofia

haha ehm ja jag minns och jag vet vem du hörde det ifrån.. samma kille som plingade på dig vid fyra tiden!

2008-08-24 @ 00:42:48
URL: http://sofjo.blogg.se/
Postat av: karru

haha! ehm ja! jävla idiot! sen så vågar han inte ens stå för det. det ogillas hårt! prata inte med såna människor sofia..;O

2008-08-24 @ 19:05:12
URL: http://karulinas.blogg.se/
Postat av: sofia

jag ska inte göra det i framtiden :O

2008-08-24 @ 20:43:36
URL: http://sofjo.blogg.se/
Postat av: elin

haha va! sa jag verkligen det? sorry. (trodde det bara var en thai-chili sås eller nått som du råka krasha) :)

2008-08-24 @ 21:45:23
Postat av: sofia

haha om jag ska vara helt ärlig så var det nog jag som krashade den också.. så inte meningen!

2008-08-24 @ 21:47:56
URL: http://sofjo.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha då var det du som krossade den, men det är lungan:)

2008-08-24 @ 22:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0