you gotta gilla svenska killar

idag har jag först och främst packat för att åka hem till pappa och sen så hoppade jag på tåget mot centrum för att möta vendela för att sen åka hem till henne för att jag skulle hämta min väska sen i onsdags. sen så ringde jag till a som var med alexander och david vid storsjön där dom skulle fiska, jag drog ofc dit. först så hade vi ingen båt att dra ut med men det kirrade jag och a så fint. fyyyyfan va jobbigt det är att paddla, helvetes paddlar alltså. ut paddlade alexander och david, in paddlade först jag och a, sen a och david, sen jag och a och sen till sist jag och alexander. ett rent helvete säger jag bara. först så klagar david på att man paddlar fel och grejer och sen där i slutet hör man alexander hela tiden "fräs på" med en knaglig röst. HÅLL KÄFTEN. tack. + att david satte ner ankaret ett antal gånger när jag och alexander slet som tusan. när vi var på mitten av sjön så ringer e och frågar vart vi är, hon skulle nämligen komma och joina oss. hon kommer men på vägen ser hon att det står några som inte är vi på bryggan så hon står och trycker som en tönt i skogen ända tills vi kommer i land, då går hon ut på bryggan och hälsar. mes mes mes mes. men sånna gillar man.

sen så drog vi hem till david och där våldgästade vi max rum lite men han hatar ju oss just nu så han stängde av datorn efter 5 minuter och gick ut den tönt han är. sånna gillar man inte. sur för skitgrejer och shit. menmen sen så drog jag och e hem och nu sitter jag och kollar på en film på 3:an som snart är slut. riktigt bra är den i alla fall.

nej nu ska jag dra och sova tror jag, godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0