två av mina specialare

käkade middag för ett tag sen, det vart en jättegod sallad som bestod av avokado, olika sallader, solrosfrön, tomater, parmesanost, mozzarella, soltorkade tomater och några nötter. sen så ställde mor min fram ost och kex, alltså cambozola vilket jag är sååå förstjust i. mums, verkligen mums! det godaste jag käkat på länge.
men.. det finns alltid ett men.. jag hade vit kjol på mig när jag käkade allt detta gott och såklart spillde jag ett ganska många antal gånger. jag brukar aldrig spilla men just denna gång gjorde jag det! jag är hopplös.. en annan sak jag är väldigt duktig på är att förstöra nymålat nagellack, alltid alltid alltid råkar jag komma åt det på nått sätt så att mamma får göra om. även om jag sitter stilla så blir det så att jag kommer åt om jag bara ska klia mig lite eller nått annat simpelt.

aja, nu ska jag ner och käka cashewnötter och sen kolla på fabulous life of som är klockan 8 på mtv, tjaba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0