tummen upp för filmen, tummen ner för par

filmen var faktist riktigt riktigt rolig och bra. den kan jag starkt rekomendera!
men är det inte jobbigt som fan när ett par sitter bakom en och ska hålla på att pussas hela tiden? - ehm, JO! det hände nämligen mig denna gång och om man lägger märke till det första gången tänker man på det hela filmen ut, det är ett helvete. det kommer en romantisk låt- puss. det kommer en romantisk scen- puss. det kommer en scen där två gamlingar sitter och pratar om hur gråhårig och rynkig den andra är- "hehe det där kanske bli vi om 50 år" pusspusspuss. HATAR DET! verkligen verkligen verkligen hatar det. visst det är gulligt och mysigt när man själv är med om det men är man en människa som sitter bredvid/bakom/framför eller var man nu befinner sig så är det nog det vidrigaste som finns.

så nu har jag nog sagt mitt lilla om det. ni kanske håller med mig?
om inte så skulle jag gärna vilja höra vad som är så bra/mysigt/roligt-eller-nått-annat med det för det kan jag inte förstå.

pusshej!

Kommentarer
Postat av: kyss på dig sofia

vendela håller alltid med,
par är äckliga dom borde spärras in
blä på dom somf år kärlek..

2008-04-06 @ 22:38:15
Postat av: elle

håller med, fullstädigt! och smacket närom ska hålla på & gulligulla när man sitter och försöker dricka sin cola, INTE OKEJ!

2008-04-07 @ 16:35:21
URL: http://elwnr.blogg.se
Postat av: sofia

totally! det är vidrigt, och sååå (som du skrev) inte okej! man vill ju bara spy på dom

2008-04-07 @ 17:36:59
URL: http://sofjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0