tre samtal och ett sms

precis innan vi skulle gå över till fotbolls matchen så ringer "SVARA INTE!" - max. självklart svarar jag inte men sen så ringer han igen efter 10 minuter och då svarar jag för att försöka få honom att sluta. jag svarar och han frågar bara lite random frågor som "vad gör du" och "ska ni ner till centrum?" då ger jag telefonen till a som slänger ur sig att han ska ringa snart?! vi går över till bällstaberg och träffar vi två snygga kids vid namn erik och fredric, vilket var mycket trevligt. tydligen vart det ingen match pga några 95:or som skulle ha deras äckliga träning där och vägrade dra. så dom hade träning i stället, båda lagen. vbk skulle möta ikfrej där linus spelar. så där var vi, kollade på när två lag hade träning på varsin fjärdedel av planen.

plötsligt ringer det på min mobil och det är "SVARA INTE!" - max. fredric får svara för att då kanske han fick för sig att det var min pojkvän. precis när jag och a ska gå hem och käka så får jag ett sms där det stod "ey va det din kille eller om det var det så säg det så slipper jah lägga ner tid på att rappa på dig då kan jag gå vidare ciao." jag rusar tillbaka till erik och fredric för att visa det härliga sms:et. dom säger att jag ska skriva att det var det så jag svarar "jo det var min kille, du kan gå vidare. hej" vilket han inte svarade på. yeeees, JAG ÄR FRI!

lyckligare kan man inte vara, för tillfället i alla fall. nu ska jag kolla vidare på american idol på 4:an, prata minnen med the lovely karolina och sen sova. pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0