superhero movie

jaha, då ska man visst gå på bio ikväll. med mamma och simona på superhero movie, kul ju. lite otippat bara.
fan jag måste plugga till engelskan, prov som vanligt. grejen är just den att jag inte pluggat på nått annat engelska prov och då har det gått alldeles utmärkt så jag vet inte riktigt om jag ska anstänga mig just denna gång. men just nu ere film som gäller, "night at the roxbury" på 4:an med will ferrell, så efter det får det bli (kanske).

i typ en timme har jag fixat med en jobbansökan till grönalund i sommar då man ska stå i sånna dära spelsaker och vara extremt glad och social, men efteråt kom jag på att det kommer bli lite tajt. den här sommaren är typ den mest fullspeckade sommaen hittils. jag ska jobba på gotland, åka till västkusten med a och e, kanske jobba som nanny/barnflicka i england(!) och massa annat kul. så jag vet inte riktigt om jag kan jobba på grönalund i 5 veckor, synd men kanske nästa år. då ska jag definitivt jobba där. eller i alla fall söka.

förövrigt så är adrian grenier riktigt snygg.
image179

Kommentarer
Postat av: elle

var inte sista ansökan till grönan den 17 ? ;o

2008-04-06 @ 17:55:29
URL: http://elwnr.blogg.se
Postat av: sofia

naej det var idag ^^

2008-04-06 @ 20:38:31
URL: http://sofjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0