sunday, bloody sunday

gästerna kom. alla åt sig mätta och glada. jag drog och mötte vendela, och det är här det riktigt "roliga" börjar. jag och vendela går en liten bit och möter rob som skriker "tja vendela och sofia!" "ehm hej" -svarar vi lite osäkert. sen så sätter vi oss i en busskur och pratar lite tills hennes vän max tittade fram. sen så efter att v tjatade lite på att han skulle ta bort några pinsamma sms ifrån hans mobil så gick vi med honom en liten bit hem. fråga mig inte varför. och efter ett litet tag får vendela ett oväntat samtal av honom (vi hade alltså gått tillbaka, utan honom), han frågar om vi vill komma dit och se på film eller nått, nej tänkte jag men vendela var lite tveksam. hon skickar ett sms ifrån min mobil och säger att sofi, som han kallade mig, skulle åka hem snart och att det kanske gick nån gång i veckan istället. han ringer upp när vi sitter på bussen och efter att hon snackat lite med honom så räcker hon mig telefonen och säger att han vill säga nått till mig, jaha tänkte jag?

..så jag tar telefonen:
jag: hallå?
max: jag ska ringa dig 24/7, sms:a dig. förfölja dig, haha
jag: aha, varför det?
max: för att du är så snygg

jag slänger telefonen till vendela och as garvar. hon säger "hon blev generad" då svarar han nått i stil med "kan tänka mig det" aaaaaaah. sen så inne på ica får jag ett minst sagt oväntat sms av ett nummer jag inte kände igen. det stod "kan inte jag få din msn pussar max.. skicka tillbaka på min mobil inte den här" nejnejnej, det här händer inte. jag träffade honom i 30 minuter och sa nästan ingenting till honom. sluta. jag tror jag dör.

men nu är jag hemma i det varma med myskläder, kollar på 40 year old virgin som går på 3:an och har en brun liten 20-årig kille efter mig. lovely.


Kommentarer
Postat av: jonathan

haha, skööön kille ju :D

2008-04-13 @ 22:43:23
Postat av: sofia

skämtar du? :O as jobbig!

2008-04-13 @ 22:58:39
URL: http://sofjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0