suck suck suck suck suck

yael naim - new soul


idag har det inte hänt så mycket kul, faktist ingenting alls. hade dataprov på power point och i och med att jag bara vart med på två lektion då vi hållt på med det så gick det inte så bra.. så det sög ju. det äckligaste var ju att jag hade gjort klart och sparat allt utom diagramet (som btw vart rätt) men sen så skulle jag precis spara det så råkar jag klicka på nån annan sak så hela skiten stängs ner. DUH! så typiskt mig. tid att göra om den hade jag inte heller, nästa lektion började efter 5 minuter typ. menmen det är sånt man får räkna med om man heter sofia sandahl.

i morgon ska vi bada på gympan, vilket är både bra och dåligt. bra just för att jag då kan visa mina odåliga simnings skills, och det vill ni inte missa! dåligt just för att jag då måste visa mig i bikini vilket jag helst låter bli men i och med att det gäller betygen så måste jag. suck.

torsdagar är nog den tråkigate dagen på veckan. varför? jo det kommer ingenting bra på tv och oftast så tränar a idag och e har jag ingen aning om vart hon håller hus. det är iuförsej en bra dag fram tills eftermiddagen. ååååh fan så måste jag göra engelska sen också.
den här dagen suger mer har jag inte att säga.
nu är det made så dagen suger lite mindre. ciao!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hörrödu jag ska säga dig att jag har aldrig tränat på en torsag å hörs sen!!

2008-04-03 @ 21:52:52
URL: http://axh.blogg.se
Postat av: sofia

nej men det gör nämligen alexandra klein som är 16 år gammal och är tillsammans med david och nummret till henne är 511713**

VARFÖR RINGDE DU INTE ELLER NÅTT DÅ? jag har haft as tråkigt

2008-04-03 @ 21:57:53
URL: http://sofjo.blogg.se
Postat av: Alexandra

du har ju ingen boooody to shame over my babygirl

2008-04-04 @ 09:58:35
Postat av: sofia

men neeej, verkligen inte. fan ett liv levande fett stycke :D

2008-04-04 @ 20:36:03
URL: http://sofjo.blogg.se
Postat av: maggi

livs*

2008-04-05 @ 00:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0